Ogłoszenie

REKRUTACJA OTWARTA: SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI! JUŻ TERAZ DOŁĄCZ DO NASZEGO GRONA : )

#1 2014-10-26 17:23:18

 Fleurette

Administrator

61411446
Skąd: Las Vegas, NV
Zarejestrowany: 2014-01-17
Posty: 2373
Aktualna waga: 50.80kg
Waga docelowa: 40kg
Wzrost: 1.76m
Wiek: 25lat

REGULAMIN

REGULAMIN

1. ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Forum przeznaczone jest dla osób należacych do ruchu Pro Ana oraz chorujących na zaburzenia odżywiania. Na Forum panuje kategoryczny zakaz promowania jakichkolwiek zachowań nawiązujących do stylu Pro Mia. Wszelkie zachowania skrajnie destrukcyjne, zagrażające zdrowiu i życiu, takie jak np. zażywanie niebezpiecznych środków farmakologicznych, prowadzenie skrajnie wycieńczającej diety, nadmierne forsowanie się ćwiczeniami, również nie są tolerowane.

2. REJESTRACJA
Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Forum. Decyzje o dołączeniu do naszej społeczności podejmujesz samodzielnie i świadomie. Rejestracja jest darmowa i dobrowolna, jednak nie świadczy ona o przyjęciu na Forum. Kazdy nowozarejestrowany bierze udział w wewnetrznej rekrutacji, a po przyjęciu przechodzi 2tygodniowy okres próbny, po którym zostaje oficjalnie pełnoprawnym użytkownikiem Forum.

3. REKRUTACJA (instrukcja)
Zaloz swoj wlasny temat w dziale "Rekrutacja". Przedstaw się w nim i napisz pare słów o sobie. Podstawowe informacje jakie powinnaś podać to:
1. Wiek
2. Waga obecna
3. Waga najniższa i najwyższa
4. Waga docelowa
5. Wzrost
6. Bilans z ostatnich 5 dni

Oraz postaraj sie odpowiedziec w kilku zdaniach na pytania:
7. Czym jest dla ciebie Pro Ana (jak zdefiniowalabys ten ruch?)
8. Czy masz zdiagnozowane zaburzenia odzywiania? (jesli tak, to jakie? Rozwiń.)
9. Opisz krótko historie swoich zmagan z wlasnym cialem.
10. Jak trafiłaś/eś na nasze forum i dlaczego chcesz do nas dołączyć?


Odpowiadaj szczerze i zgodnie z prawdą. Pamiętaj ze unikając odpowiedzi lub odpowiadając lakonicznie wydłużasz sobie czas rekrutacji. Po przebytej rekrutacji, Administrator w Twoim temacie poinformuje Cie o tym czy Twoja kandydatura zostala rozpatrzona pozytywnie. Po przyjeciu, uzyskasz dostęp do Forum oraz otrzymasz swój dzienniczek. Od dnia przyjecia pozostaja ci 3dni na zapoznanie sie z trescią Forum i umieszczenie pierwszego wpisu w dzienniczku. Jesli w tym czasie tego nie zrobisz, dostęp do Forum zostanie znów zablokowany.

4. TEMATY I POSTY
- Zanim założysz nowy temat, upewnij się, czy juz taki nie istnieje.
- Nazwa tematu powinna sugerować czego dotyczy jego treść.
- Staraj sie umieszczac tematy w odpowiednich działach, pomóc w tym moga Ci opisy umieszczone pod nazwami działów. W razie pomyłki, Twoj temat zostanie przeniesiony przez Administratora w odpowiednie miejsce.
- W wypowiedziach na Forum wskazane jest używanie poprawnej polszczyzny.
- Kolorów, pogrubień, kursywy, ozdobnych czcionek itp. powinno się używać jedynie po to by zwrocic szczegolna uwage innych użytkownikow na istotny fragment swojej wypowiedzi. Uzywanie ich w calych postach moze zaburzyc czytelnosc Forum, w związku z czym jest zabronione.

5. DZIENNIKI
Dzialy w kategorii "Dzienniki" pełnia funkcje pamietników. Każdy użytkownik otrzymuje swoj wlasny dział, zatytulowany jego nickiem i ma obowiazek regularnie go uzupelniac. Nowe tematy nalezy dodawac przynajmniej raz na 2-3dni. W sytuacji gdy dzienniczek nie został uzupełniany od dwóch tygodni użytkownik dostaje ostrzeżenie(email). Gdy nadal nie ma poprawy w aktywności użytkownik po tygodniu traci dostęp do forum. Na forum tworzymy rodzinną atmosferę.  Oprócz aktywności w naszych dzienniczkach wypowiadamy się również w dzienniczkach innych osób oraz w innych tematach na forum.

6. NIEOBECNOŚĆ
Dłuższą nieobecność nalezy zglaszać w dziale "Nieobecności" lub prywatnie u Administracji. Usprawiedliwienia bez okreslenia (przynajmniej orientacyjnie) czasu nieobecnosci, oraz zglaszane w nie przeznaczonym do tego miejscu (np. w shoutbox'ie lub dzienniczku) nie będą przyjmowane. Wymagane jest też podanie powodu nieobecności. W przypadku braku odpowiedniej informacji, Administrator ma prawo odebrac dostep do Forum, argumentując to brakiem aktywności. Okres po jakim to nastąpi jest wyznaczany każdemu użytkownikowi indywidualnie, wpływ na ocene ma wcześniejsza aktywność uzytkownika, jego staż oraz zaangażowanie w życie Forum. Czas absencji naliczany jest od dnia dodania ostatniego postu. Osoby które się logują, lecz nie udzielają również są traktowane jako nieobecne i będą blokowane na tych samych zasadach. Kategorycznie zabrania się zakladania multikont. W przypadku chęci powrotu, należy skontaktowac sie z Administracją w celu negocjacji odblokowania konta.

7. SONDY
W ciągu trwania okresu próbnego, wsród stałych użytkowników przeprowadzana jest sonda, dotycząca tego czy dana pretendentka ma otrzymac status użytkownika czy tez nie. Po upłynięciu okresu probnego ogłaszany jest werdykt. Przewazajaca ilosc pozytywnych glosow skutkuje nadaniem statusu uzytkownika, negatywny wynik glosowania skutkuje zablokowaniem dostepu do Forum. Osoba ktora nie zostala przyjeta,  otrzymamuje wynikami glosowania w prywatnej wiadomości.

8. KONTAKT
W przypadku problemów z rejestracja/ kontem/ Forum, zaleca sie kontakt z Administracja.

Fleurette: proana.fleurette@gmail.com
Takota: proana.takota@gmail.com


I destroyed my body for a peace of mind I never got.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nidapinczow.pun.pl rysunki czołgów 11 ngdh sherwood w jaki status dawac ninje pokemon kadabra ewolucja